iran-beauty

ساخت وبلاگ

کاشت ابرودرکرج

کاشت ابرو درکرج روشی  دائمی و مطمئن برای رفع مشکلات ابرومی باشد. این روش برای همه کسانی که ابروی آنها حالت طبیعی دارند روش مناسبی است.

همان گونه که می دانید در صورت وجود شکستگی، تتو و برخی بیماریها احتمال ریزش و یا کم پشت شدن  ابروبرای بیشتر افراد وجود دارد.

شما با انجام کاشت ابرو در کرج می توانید مشکلات مربوط به ابرو خود را به راحتی رفع کنید. البته برخی روش های دیگر نیز در کاشت ابرو امروزه وجود دارد. کاشت طبیعی ابرو تنها روش بدون عارضه ای می باشد که در آن موی طبیعی خود فرد از سر به ابرو پیوند زده می شود.

 

کاشت ابرو در کرج

 

قبل از کاشت ابرو در کرج این نکات را بدانید

 

– قبل از کاشت ابرو در کرج بهتر است  علت ریزش موهای ابرو شما به‌وسیله متخصص بررسی و مشخص شده و در صورت نیازدر ابتدا  تحت درمان قراربگیرید.

در غیر این صورت با وجود کاشت ابرو احتمال ریزش مجدد موها ابرو وجود دارد و کاشت، کار بی‌فایده‌ای برای شما  خواهد بود. پس بهتر است بعد از درمان ریزش نسبت به کاشت اقدام کنید.

 

مراحل کاشت ابرو درکرج

 

بعد از کاشت ابرو در کرج نیازی به اقامت طولانی مدت در بیمارستان نیست زیرا کاشت موی ابرو روش نسبتا ساده است و در بیشتر موارد تحت بیهوشی موضعی برای فرد  انجام می گیرد.جراح باید برای بدست آوردن نتایج بهینه بیشترین دقت را خرج دهد.

هر ابرو عموما بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ مو نیاز دارد تا ظاهری سالم و طبیعی برای فرد داشته باشد. تعداد واقعی موهای ابرو به اندازه و ظاهر ابروی کنونی و همچنین نتایج مورد نظر بستگی دارد. هر تار مو باید دقیقا درجای مناسب قرار داده شود و بر طبق جهت موهای دیگر ابرو و هم سطح پوست قرار داده شود.

کاشت ابرو در کرج

موها همچنین باید در فاصله نزدیکی نسبت به یکدیگر قرار داشته باشند تا ابرو کامل و صاف به نظر برسد. فولیکول های مو اهدا کننده با استفاده سوزن های بسیار ریز جدا می شوند که تضمین کننده این مساله است که بر روی سر یا در ابروی پیوند داده شده هیچ جای زخمی ایجاد نمی شود. یک ناحیه معمولی برای برداشت مو پشت گوش ها وجود دارد.

 

در روش کاشت ابرو درکرج هر گرافت مو باید به صورت چندگانه پیوند زده شود، که این امر مستلزم استفاده از سوزن هایی است که تنها چند میلی متر پهنا دارند. در طول این فرآیند، بی حسی موضعی به بیمار تزریق خواهد شد.، تا در طول جراحی کاشت ابرو احساس درد نکنند. وقتی عمل جراحی زیبایی کاشت ابرو درکرج به انجام رسید، نیازی نیست که بیمار در مراکز کاشت ابرو بستری شود و می تواند برای دوره بهبودی به خانه برود.

منبع : دکتر شادی مظلومی

 

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 57 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 18:29

کاشت مو در کرج

کاشت مو در کرج در حقیقت روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت مو و کاشت در قسمت‌های کم پشت مو  می باشد  .به طور کلی  این روش ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمان برای افزایش رشد مو معرفی شده است. در سالهای اخیر روشهای زیادی برای کاشت مو معرفی شده است. که هریک برای افراددارای شرایط لازم اجرا می شود.

 

 

کاشت مو در کرج

 

کاشت مو در کرج در چند جلسه انجام می‌شود

 

یکی از مهم‌ترین سؤالات که بیشتر مراجعیین درباره آن سوال می کنند  پیگیری زمان و روند درمان کاشت مو در کرج  می‌باشد. در این مورد باید گفت که تعداد جلسات لازم برای کاشت مو در کرج بستگی به نوع کاشت مو دارد و نمی توان زمان دقیقی برای آن در نظر گرفت.

 

ولیکن می توان گفت که بیشتر مراجعین، تنها با یک جلسه درمان، نتیجه مورد نظر خود را مشاهده خواهند نمود؛ و این در حالی است که برخی دیگر به جلسات درمانی بیش‌تری نیازخواهند داشت.

 

 

 

روش های کاشت مو در کرج

 

همانطور که  می دانید ریزش مو و طاسی از مواردی است که اغلب افراد برای درمان آن اقدام می کنند. روش های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام دارای مزیت ها و معایب خود را دارد. رایج ترین روش های کاشت مو که در سالهای اخیر رایج شده است.

منبع: دکتر شادی مظلومی

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 64 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 18:27

جراحی بینی انحرافی در کرج

جراحی بینی انحرافی در کرج یکی از جراحی هایی است که علاوه برزیبایی به باسازی بینی نیزمی پردازد انحراف تیغه بینی اختلالی است که بسیاری از افراد در جامعه  به‌ آن دچار می‌شوند ولی این عارضه در برخی افراد آنقدر شدید است که کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود، بیمار نتواند بخوبی نفس بکشد یا حتی بخوابد.

جراحی بینی انحرافی

تیغه ی بینی در حقیقت ، تیغه ی نازک و انعطاف پذیری است که وسط بینی واقع شده است و همانند یک ستون برای بینی عمل می کند ، این تیغه در حالت عادی باید صاف و کاملا وسطِ دو سوراخ بینی قراربگیرد اما معمولا در ۸۰ درصد بیماران این تیغه کمی انحراف دارد .انحراف بینی در ظاهر بینی  بیشتر افراد مشخص نمی باشد اما اگر نادیده گرفته شود مشکلات و عواقبی را دربرای فرد در پی خواهد داشت

 

علائم انحراف تیغه بینی

شایعترین علامت انحراف تیغه بینی گرفتگی بینی در افراد است، و ممکن است این گرفتگی در یک طرف بینی یا دو طرف بینی، باعث مشکل در تنفس فرد شود. عفونتهای سینوسی عودکننده یا مکرر میتواند نشانه ای از انحراف تیغه بینی باشد.که افراد را مجبوئر به جراحی بینی می کندعلائم مانند

-خونریزی بینی

-درد صورت

-سردرد

-آبریزش بینی

-تنفس با صدای بلند و خروپف در طول خواب نشانه انحراف بینی است وفرد نیاز به جراحی بینی انحرافی در کرج دارد.

 

انحراف بینی چیست

اگر از زیر به یک بینی که انحراف دارد نگاه کنیم یکی از سوراخ های آن کاملا باز و دیگری کمی مسدود به چشم می آید و علت مسدود بودن آن وجود تیغه ی بینی است که از مرکزیت خود خارج شده است.

این عارضه عموما موجب اختلال در جریان هوا در داخل بینی می شود که امکان دارد سبب خشک شدن تیغه بینی و حتی ترک خوردن آن شود که آبریزش بینیِ دائمی را به همراه دارد.علل به وجود آمدن انحراف در بینی می تواند به دلایل زیر ایجاد شود

-رشد سریع در دوران بلوغ

-ضربه وارد شدن به بینی

-جراحی بینی

 

انحراف بینی چگونه تشخیص داده می شود

 

برای تشخیص انحراف تیغه بینی معمولا باید توسط متخصص گوش، حلق و بینی مورد معاینه قرار بگیرید. در برخی موارد ممکن است برای تشخیص قطعی و کامل به آندوسکوپی بینی یا سی تی اسکن نیاز باشد. آندوسکوپی روشی ساده و دقیق است که به صورت سرپایی در مطب انجام می شود.

 

 

جراحی بینی انحرافی در کرج چگونه انجام می شود

در جراحی بینی انحرافی در ابتدا بیمار با روش بیهوشی عمومی بیهوش می گردد. سپس جراح یک برش کوچک بر روی بینی فرد ایجاد می کند تا به تیغه بینی دسترسی پیدا کند. در طول جراحی بینی انحرافی در کرج ، امکان اینکه جراح برخی از قسمت های استخوانی و غضروف بینی را ببرد تا بتواند مسیر ورود هوا به بینی را تصحیح نماید وجود دارد.

در مرحله بعدی  جراحی بینی انحرافی تیغه می تواند با تکنیک های متفاوتی تصحیح و صاف گردد و تمامی موانع که سبب انسداد ورودی هوا به حفره بینی می شوند برای باز شدن آن کاملا حذف میشوند. و در پایان، پوست بر روی غضروف قرار داده میشود.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 56 تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت: 17:49

جراح پلاستیک تهران

 

جراح پلاستیک که برای باسازی و زیبا سازی بدن برای افراد انجام می شود .این جراحی موجب زیبایی بیشتر فرد می گردد برای انتخاب جراح پلاستیک در تهران بهتر است در اولین مرحله با بهترین و حاذق ترین پزشک های متخصص این رشته  آشنا شوید.

.جراح پلاستیک در تهران

 

بهترین جراح پلاستیک تهران

بهترین جراح پلاستیک تهران باید برخی از وبزگی ها را داشته باشد

– جراح باید دانش و مهارت کافی را  در زمینه کلیه جراحی پلاستیک به ویژه جراحی مدنظر فرد  داشته باشد. قبل از هر اقدامی در جلسه مشاوره تخصص و سوابق پزشک را بررسی کند و همچنین شما می توانید برای اطمینان از جراح پلاستیک با بیماران قبلی وی حضوری صحبت کنید.

 

-جراح باید برای بیمار به میزان کافی  قبل از جراحی زمان گذاشته و طی یک یا چند جل هخواسته ها و انتظارات وی را بشنود. همچنین جراح باید پیرامون عوارض احتمالی و یا خطرات جراحی بیمار را آگاه نموده و به دقت جواب های آزمایش وی را چک کند.

 

-توجه کنید این حق شماست تا به عنوان یک متقاضی جراحی زیبایی، جواب سوالاتتان را از پزشک دریافت کنید و از شرایط عمل و پیامدهای آن آگاه شوید.

 

-جراح باید با بیماری که متقاضی جراحی پلاستیک است، صادق باشد و درصورتی که فرد شرایط کامل و مناسبی برای جراحی پلاستیک ندارد یا توقعات وی از نتیجه ی عمل غیر واقعی است، به او توضیحات لازم را بدهد و او را از خطرات این جراحی آگاه کند.

 

بهترین جراح پلاستیک غرب تهران را با مطالعه ی مقالات سایت ما می توانید پیدا کنید و جراحی مطمئن و آسوده با بهترین نتیجه داشته باشید.

 

جراح پلاستیک تهران  کیست؟

 

جراح پلاستیک یا جراح زیبایی و بازسازی یا جراح زیبایی و پلاستیک در حقیقت یک جراح متخصص است که

دارای مجوزی است که در زمینه تکنیک‌های اصلی جراحی، درمان تروما و تعامل با بیمار و همچنین موارد تخصصی مانند انتقال بافت، تزریق چربی، پیکرتراشی و جراحی با لیزر آموزش دیده است. متخصص زیبایی وظیفه بازسازی عملکرد و فرم طبیعی بدن فرد را بر عهده دارد. جراحی پلاستیک و زیبایی تخصص‌های گوناگونی و لازم برای جراحی کودکان و بزرگسالان  را دارد و درمان طیف وسیعی از عارضه‌های بخش‌های مختلف بدن را دربرمی‌گیرد.

 

متخصص جراحی پلاستیک شکل و فرم بخش‌هایی از بدن مانند گوش، صورت، شکم، دست و باسن را در صورت نیاز مورد جراحی قرار می دهدم.همچنین دکتر زیبایی می‌تواند مشکلات مادرزادی از قبیل ناهنجاری‌های ساختاری استخوانی دست یا پا را اصلاح کند. جراح پلاستیک تهران با هدف زیباسای بخش‌های طبیعی بدن را نیز مجدد شکل می‌دهد، حال آن که در جراحی ترمیمی بخش‌هایی از بدن ترمیم یا جایگزین می‌شود که به دلیل بیماری، بدشکلی مادرزادی یا در سوانح آسیب دیده ‌است.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 56 تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت: 17:47

بهترین دکتر پروتز سینه

بهترین دکتر پروتز سینه  پیش از انجام عمل جراحی پروتز سینه باید اطلاعات  لازم و کافی در مورد نحوه انجام عمل پروتز سینه ، مراقبت های لازم بعد از انجام جراحی پروتز سینه و عوارضی که ممکن است پس از جراحی پروتز سینه برای بیمار رخ دهد را به بیمار گوش زد کند تا بتوان در گرفتنن بهترین تصمصم یاری دهد.

 

بهترین دکتر پروتز سینه

 

بهترین دکتر پروتز سینه شخصی است که در زمینه جراحی پروتز سینه دارای سابقه و تجربه کافی باشد وبیماران او از کار وی رضایت کافی داشته باشند.

زیبایی سینه ها در داشتن یک اندام ایده آل بسیار موثر است و شخص می تواند با انجام عمل جراحی پروتز سینه و ایجاد یک فرم یک اندام ایده آل داشته باشد.

اشخاصی  که خواهان جراحی زیبایی پروتز سینه می باشند، اولین کاری که باید انجام دهند انتخاب کردن  بهترین دکتر پروتز سینه  که مهارت و تجربه کافی  در این زمینه داشته باشد.

 

معیارهای انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه

 

بهترین دکتر پروتز سینه  باید معیارهایی داشته باشد که در زیر به برخی از این معیارها اشاره می کنیم:

-یکی از معیارهای انتخاب کردن  بهترین دکتر پروتز سینه  سوابق پزشکی جراح  می باشد .پزشک شما باید بر کار خود مسلط بوده  ودر این زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک باشد و با دانش و تجربه فراوانی که دارد جراحی زیبایی و پلاستیک زیادی انجام داده باشد.برای اینکه بهترین دکتر پروتز سینه  را پیدا کنید که سوابق لازم  را داشته باشد باید برای کسب اطلاعات بیشتر سوابق پزشکی بهترین دکتر پروتز سینه  را بررسی کنید.

 

-بهترین دکتر پروتز سینه  در زمینه جراحی زیبایی سینه و پروتز سینه دارای تجربه بسیار بالایی است.

-از معیار های دیگر انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه این است که آرشیو عکس بیمارانی را که تحت عمل جراحی زیبایی سینه و پروتز سینه بهترین دکتر پروتز سینه  قرار گرفته اند را مشاهده کنید.

-بهترین روش برای انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه  خوب ،دیدن نمونه کارهای پزشک ،قبل و پس از جراحی می باشد .

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 61 تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت: 17:45

جراحی بینی طبیعی در کرج

جراحی بینی طبیعی درکرج یکی دیگر از جراحی های زیبایی بینی می باشد که در این نوع  جراحی در بافت های بینی تغییرات  زیادی انجام نمی شود و تغییرات لازم بیشتر در قسمت نوک بینی و پشت بینی فرد صورت می گیرد.در این نوع جراحی شما مشکلات مختلفی که ممکن است در انواع جراحی هایی  بینی  بروز کند را نخواهید داشت.

جراحی بینی طبیعی در کرج

 

زیرا در بینی طبیعی در این جراحی سوراخ های بینی بیش از حد کوچک نمی شود و هیچ قوسی بر روی پشت بینی  شما ایجاد نخواهد شد و همین موضوع سبب می شود که بینی شما بسیار طبیعی به نظر برسد و از حالت معمول خود خارج نشود.

جراحی بینی طبیعی درکرج چیست

جراحی بینی طبیعی درکرج  جراحی است که بیشتر برای  برطرف کردن نواقص زیبایی ورفع ایرادهای بینی فرد انجام می شود در این  نوع جراحی به بینی فرد قوس زیاد ی داده نمی شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا بردهمی شود. یکی از نکات مهم در جراحی بینی طبیعی درکرج این است که بینی باید با اجزای دیگر صورت هماهنگی لازم را داشته باشد. در واقع بینی طبیعی  جراحی شده است که بر اساس دیگر اجزای صورت این جراحی انجام شود به گونه ای که با دیگر اجزای صورت هماهنگی لازم را داشته باشد.

در جراحی بینی طبیعی درکرج جراح باید به چه نکاتی توجه کند

جراح بینی پیش از انکه جراحی بینی طبیعی درکرج را انجام دهد به موارد زیر توجه می کندتا جراحی درستی راانجام دهد.

– مقدار برجستگی بینی فرد

– مقدار چرخش بینی

– نوع پره های بینی فرد

– پهنای بینی فرد

-قرینگی سوراخ های  بینی

-ایجاد تقارن در طرفین بینی که در اثر انحراف تیغه دچار عدم تقارن شده است .

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 57 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 18:45

جراحی پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک  بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده است.

جراحی بینی پلاستیک

 

اما در صورتی که این جراحی بینی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند.

 

 

آیاجراحی پلاستیک بینی چه عوارضی دارد؟

همان گونه که می دانید تمام جراحی ها ممکن است با عارضه همراه باشند. جراحی زیبایی بینی هم می تواند عوارضی از قبیل عوارض عملکردی و تنفسی و یا عوارض زیبایی برای فرد به دنبال داشته باشد  که می تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند.جراحی پلاستیک بینی هم به مانند هر عمل جراحی دیگر می تواند با عوارضی همراه شود.

عوارض جراحی پلاستیک بینی را می توان به دو دسته تقسیم کرد

– عوارضی که در هنگام عملکرد بینی مشخص می شود، مانند چسبندگی های داخل بینی یا تنگ شدن بیش از اندازه سوراخ های بینی که هریک ازاین جراحی ها  به ایجاد مشکل تنفسی برای فرد خواهد بود.

 

– عوارضی که در ظاهر بینی نمود پیدا می کند و در بیشتر مواقع، از برداشتن بیش از اندازه بافت های بینی ناشی می شوند، مانند کوچک شدن بیش از اندازه بینی که با دیگر اجزای صورت هماهنگی ندارد.

 

 

سن مناسب جراحی پلاستیك بینی

 

سن مناسب  جراحی پلاستیک بینی در دختران از سن 15 سالگی ودر پسران از سن 17 سالگی به شرط رشد كامل جسمی وفكری وداشتن انگیزه كافی فرد امكان پذیر است.

 

آیا عمل جراحی پلاستیك بینی در افراد مسن انجام می شود

جراحی پلاستیک بینی برای افراد سن بالا نیز انجام می شود.اما باید گفت که جراحی پلاستیک بینی در افراد مسن از آنجا كه باافزایش سن بافت های بینی دچار افتادگی و سستی می شوند این امر برظاهر وعملكرد بینی آنها  تأثیرگذار خواهد بود .

بالا بردن نوك بینی دراین افراد موجب جوان به نظر رسیدن وبهبود تنفسی درآنها  می شود. بیشترین مشکلات زیبایی بینی در سنین بالا، افتادگی نوک بینی و برآمدگی پشت آن است. افتادگی بینی موجب مسن تر به نظر رسیدن چهره فرد خواهد شد. در حالات شدیدتر افتادگی، تنفس از راه بینی ممکن است دچار اختلال شود.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 64 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 18:44

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی نام دیگر جراحی پلک است این جراحی از  جراحی های زیبایی چشم  محسوب می شود. در حقیقت می توان گفت که بلفارو پلاستی روشی ظریف برای برداشتن پوستهای اضافه و همچنین روشی برای برداشتن چربیهای اضافه ی داخل پلک است. البته فرد می تواند همزمان با بلفاروپلاستی جراحی  پلک فوقانی و تحتانی را نیز انجام دهد.

 

بلفاروپلاستی

دلایل افتادگی پلک

یکی ازعلت های نقص مادرزادی ،افزایش سن،آسیب دیدگی عصب چشم ، وجود گل مژه ، سردرد ها و میگرن ،جراحی چشمبه محض تشخیص علت افتادگی پلک بهتر است اقدام به درمان این مشکل نمائید.

 

بلفاروپلاستی پلک

برای انجام جراحی بلفارو پلاستی پلک ازنظر ظاهری درروی پلک شما باید علائمی مانند پوست اضافی داشته باشید وهمچنین پف پلک موجب سنگینی روی چشم برای فرد خواهد شد .در برخی افراد این پف پلک باعث می شود دید فرد تا حد زیادی دچار محدودیت  شود وهمچنین  فرد در بینایی دچار مشکل شود .در برخی موارد افتادگی ابرو وپیشانی موجب می شود این علائم زیادتر شود.

قبل از انجام بلفاروپلاستی چه اقداماتی انجام دهیم

 

-قبل از انجام جراحی بلفا روپلاستی  جراح چند آزمایش برای بیمار تجویز می کند و همچنین پزشک شرایط جسمانی  فرد را بررسی می کند.

 

-در صورت مصرف دارو خاص قبل از جراحی  پزشک خود را آگاه نمائید.

– داروهایی همچون ایبوپروفن یا وارفارین قبل از جراحی مصرف نکنید. بهتر است چند هفته قبل ازعمل مصرف سیگار را متوقف کنید.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 63 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 18:42

قیمت پروتز سینه

قیمت پروتز سینه از سوالاتی است که بیشتر افرا قبل از انجام جراحی سینه به دنبال آن هستند برای اینکه فرد پس از عمل پروتز سینه احساس راحتی کند ،باید نوع پروتز و برند پروتز خود را  ،با توجه به انتظاراتی که از جراحی سینه دارد وبودجه مالی خود پروتز سینه را انتخاب شود.

 

قیمت پروتز سینه

 

قیمت پروتز سینه سالینی و سیلیکونی

 

همان گونه که می دانید پروتز های سیلیکونی و سالینی از رایج ترین نوع پروتز های سینه محسوب می شوند که انتخاب آنها بستگی زیادی به نظر جراح پلاستیک دارد.

جراح پلاستیکی  قبل از جراحی وقرار دادن پروتز سینه در سینه بیمار ، پیش ازعمل ،نحوه ی ایجاد برش و اطلاعات لازم را به بیمار می دهد .

و اینکه محل قرار گرفتن پروتز ،روی عضله ی سینه یا زیر عضله ی آن چگونه است  به شرایط بیمار بستگی دارد که این تشخیص توسط جراح صورت می گیرد.

دارا بودن جراح از تجربه و تخصص کافی تاثیر بسیار زیادی در نتیجه ی جراحی خواهد گذاشت. و قیمت پروتز سینه از فاکتورهای  مهمی است که  مورد توجه بیماران برای انجام عمل پروتز سینه قرار می گیرد.

 

از آنجایی که عمل پروتز سینه بایستی در بیمارستان یا کلینیک های تخصصی و به وسیله جراح  پلاستیک انجام شود ،هزینه بسیار بالایی را برای شما در بر خواهد داشت.

زیرا هزینه جراحان پلاستیک  بسیار بالاست  و بنابراین می توان گفت قیمت پروتز سینه به عوامل مختلفی همچون انتخاب جراح متخصص ، نوع پروتز ، سایز پروتز ، کشور سازنده ی پروتز ، هزینه بیمارستان یا کلینیک ، هزینه ماموگرافی و سونوگرافی ، قیمت داروها و گن برای بعد از عمل  بستگی دارد.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 59 تاريخ : چهارشنبه 12 تير 1398 ساعت: 17:38

جراحی بینی گوشتی در کرج

جراحی بینی گوشتی در کرج  یکی ازانواع جراحی بینی است.به طور کلی  تمام بینی هایی که دارای پوست ضخیم، غدد سبابه فراوان به همراه غضروف های نازک یا ضعیف می باشند بینی گوشتی نامیده می شود.

جراحی بینی گوشتی در کرج

 

در اینگونه از بینی ها معمولا نوک بینی به سمت پایین تمایل دارد و آلا(یا همان باله های بینی) باز و ضخیم هستند. این نوع بینی بیشتر در آقایان دیده میشود و دلیل آن وجود هورمونهای مردانه و پوست چرب در آقایان است.

 

بینی گوشتی به چه نوع بینی‌ گفته می‌شود

به بینی هایی که پوست روی بینی ضخامت بیش از اندازه داشته باشد، اصطلاحا بینی های گوشتی گفته می شود.

در صورتیکه بینی به دو قسمت تقسیم شود، پوست قسمت پائینی آن یا نوک بینی‌ ضخامت بیشتری نسبت به نیمه بالایی خواهد داشت.

غدد چربی داخل پوست خیلی مهم هستند ، ضخامت پوست به این غدد بستگی دارد هرچه غدد چربی بزرگتر و بیشتر باشند پوست ضخیم تر به نظر می آید .

خصوصیات این پوست‌ها این است که بیش از حد چرب هستند. شاید دانه‌های سیاه رنگ بر روی پوست قسمت پایین بینی‌ برخی‌ افراد دیده باشید.

این دانه‌ها در واقع، چربی‌هایی می باشند که در هنگام خارج شدن از پوست در مجاورت هوا قرار گرفته اند و به رنگ سیاه در آمده اند. کسانیکه پوست چرب و ضخیمی دارند این دانه‌ها بیشتر در آن ها دیده می‌شود.

بنابراین ضخیم بودن پوست بینی یک خصوصیت بینی‌های گوشتی است که باعث می شود قسمت پایینی بینی بزرگ و حجیم شود. همچنین سبب افتادگی نوک بینی‌ نیز می شود.

منبع : http://iran-beauty.ir

iran-beauty...
ما را در سایت iran-beauty دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رویا bee بازدید : 70 تاريخ : يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 17:52